Om sexlusten och dess existens

Sexlust. Det är inget som går att slå på eller av. Den kan inte tvingas fram och den kan faktiskt inte gömmas undan. Jag kan fejka och förneka den men inte ignorera eller glömma lusten. 

Det är skillnad på attraktion och lust. Jag kan känna attraktion till någon utan att lusten är där. Den måste få komma när den kommer. Är den inte där så har det förmodligen mycket lite med den jag ska ligga med att göra. Allt kan ju spela in på sexlusten. Men att du tjatar och inte respekterar att min lust måste få kika fram av sig själv ger mig inte större lust att knulla med dej.

Respekt, tålamod och lyhördhet är de viktigaste egenskaperna när det kommer till sex.
I alla fall om man ska ligga mer än en gång med mej. Just sayin’

Kommentera

