Livet just nu

Har installerat mig rätt bra i Millis och Alex mysiga lägenhet. Mysig om man bortser från min middagsdisk på bordet that is.

Börjar fundera lite på vad det är jag ska ha för mig den här månaden här i Stockholm. Jag kan ju inte träna hela dagarna. Och inte heller dega i soffan. Har avverkat tre träningspass på två dagar so far…I morgon är Alex ledig så då ska vi gymma tillsammans. JIPPI ! Men aktiveringen blir nog inte så svår ändå, i helgen kommer Mimoza till stan, nästa vecka ska jag träffa Ella och sen så bor det ju faktisk en sju helvetes massa vänner och familj här. Ska bara sluta vara så lat.

Och så ska jag öva mig på att njuta av livet.  Sånt som jag var bra på förut, men tappat. Så det ska jag göra nu..njuta.

Kommentera

