Hemma, eller inte borta i alla fall.

Nu har jag lämnat oasen Dentersta gård. Så underbart det var att vara där. Avslappnande och mysigt. God mat, goda vänner och skratt.  Just nu befinner jag mig i en soffa i Sundbyberg. Detta kommer att vara min bas kommande veckor tills planet mot Karibien lyfter. Planen är att träna, äta , sova, vila och förbereda allt som behövs inför resan.

Punkt ett är idag att beställa en ryggsäck, fixa ett svenskt bankkort samt att köpa ett friskiskort för januari. Det finns tusen saker jag måste ordna. Men framförallt så ska jag försöka träffa min familj så mycket som möjligt. Mamma och Pappa flyttar ju ner hit nästa vecka. Nu ska jag försöka klä på mig. eh he he. Semester mode…

Kommentera

