Från klamydia till add, vilket jäva år pt. 1

I våras kunde jag aldrig ha trott att jag skulle sitta på en bondgård i Flen , med normal ångestnivå och njuta av livet. I våras trodde jag att jag skulle vara i Indien på nyårsafton. Och de flesta stunder orkade jag inte ens tänka på att det skulle bli december för det skulle ge för mycket ångest.
Vilket år det har varit, och så mycket jag har klarat av.  Jag klarade det, igen. Och jag kommer klara det igen, igen och igen om så behövs. Men det hade inte gått så bra om det inte var för Linnea och Rsd. Linnea, linnea min klippa i stormen. Men vi ska prata mera om det senare. Nu ska jag ta en dusch och vänta på hjortsteken som står i ugnen.

Gott nytt år folkens. Och vet ni vad? Det går att klara allt. Med rätt hjälp och vilja så går allt.

En reaktion på ”Från klamydia till add, vilket jäva år pt. 1

Kommentera

