abstinensen sätter in.

har tryckt 200 g choklad, saknar ändå R.
Jag flyttade till mina vänner 1 december för att vi skulle göra slut då, för att det skulle bli lättare. Eh, jag vet inte vad fan vi tänkte efter som jag sovit här två nätter sedan dess. Jag har haft alla saker här och varit här hela tiden förutom mellan 22 och 07. Då jag varit hos Rsd. Det är ju så jävla svårt att hålla sig ifrån varandra när man inte vill. Så med andra ord börjar det rycka i gå-över-till-rsd-nerven nu. Självklart gör det ju det, det är en vanesak.
Så jag ligger här och pruttar och saknar. Och tänker på skor. Efter som att tröstäta choklad inte gjorde någonting bättre så kanske lite hederlig gammal konsumtionslycka kan göra susen ?

Nä jag vill inte ha nya skor. Jag vill hem till mamma.

Kommentera

