Måndagsmorgon

Igår somnade jag klockan åtta. Somnade första gången klockan sju men då väckte Rsd mej. Fy fan vad trött jag är. Men ! Idag är det måndag och tomtefest på jobbet. Det blir mysigt.
Sen ska jag till min psykolog för sista gången, vilket faktiskt känns bra.  Och efter det blir det äntligen spinning ! Första tränings passet på typ tre veckor, halleljuah.

I morgon åker däremot Rsd till asien i sex veckor det är slutet på oss. För jag drar ju väg i fyra månader innan han kommer hem. Det suger, gör ont och jag vill fan inte ens tänka på hur jag ska hålla ihop på jobbet i morgon efter att ha sagt hej då i morgon bitti.

Men det tar vi i morgon.
Nu kör vi, måndag och 4 dagar kvar till Sverigeflytten !

 

Kommentera

