Freeedaaaag !!!

Fy fan vad jag inte ville gå upp i morse. Sängen var så varm och skön och utanför är det 2 plusgrader och regn…spöregn. Men sen så kom jag på att det var fredag och att allt känns bättre bara jag kommer till jobbet. Det är den här jävla ritualen på morgonen med frukost, hygien och bussåkande som jag hata. Jag vill ju bara bli professionelltstylad och telepoterad till jobbet. Är det förmycket begärt ?

Om man räknar med idag så har jag fem (5?!?!) arbetsdagar kvar.
AAAAAAAH SKRÄCKBLANDAD FÖRTJUSNING DELUXE.

Nu gör vi denna fredagen.
I kväll ska jag och Linnea ha romantisk middag.

puss och kos

Kommentera

