I need a new soundtrack

Jag behöver nya spotifylistor. Musiken på min Ipod funkar bra i kollektivtrafiken och på gymmet men det är inget jag vill lyssna på när jag sitter här med burken i knät.

Alla mina nuvarande spellistor känns så oaktuella. De gjordes för ett till två år sedan och musiken är både uttjatad och svår att relatera till i nuläget.

Jag behöver nåt nytt, nåt man kan slösurfa till och kanske känna sig lite harmonisk av.
Kan inte ni tipsa mig om musik ?
Vilken genre som helst.

Kommentera

