Om att inte hitta någon motivation

Image
Jag orkar ingenting. Den här jävla förkylningen tar knäcken på mig. Jag har inte feber eller känner mig sjuk, men jag snorar och är trött. Så jag är pigg nog att jobba men inte att träna. När jag inte tränar så har jag ingen vidare matlust och så behöver jag den där energi som jag får genom träningen för att vara pigg på jobbet. Detta i kombination med att hela mitt Oslo liv går in på slutspurten nu. Det känns liksom inte som om det inte är någon vits med något, jag väntar bara, väntar på att flytta. Väntar på att få vila ut. Väntar på att få förbereda mig för resan och allt vad det innebär. Jag känner mig så jävla grå och trött. Precis som vädret.

Väntar väntar väntar.
Väntar på att säga hej då till jobb, kollegor, barn, vänner och Rsd.
Väntar på att få säga hej då till Oslo, igen.

 

Kommentera

