God morgon varlden !

Har sovit som en liten bebis i natt. Men jag ar anda trott. Ha iofs varit det i 4 veckor nu, kan det ha nagot med min forkyldning att gora? Formodligen. Men idag kanns den battre sa jag ska vaga mig pa ett strykepass. Ska bli intressant att se om jag har nagra muskler kvar efter tre veckors uppehall…

 

Sitter och ater thaimat till frukost, stark som fan. Detta kommer ju kickstarta systemet om jag sager sa, hehe. men gott ar det.

 

Nu ska jag slapa  mig till jobbet. Det ar ju aldrig kul att ga upp nar det ar pissregn utanfor, men det blir ju battre bara man kommer in pa jobbet och mots av ungarnas ”heeeeeej toooolaaa”. Jag heter det pa jobbet namligen.

Det ar bara 7 arbetsdagar kvar !!! tiden gar sa fort.

 

Ha en fin dag folkens och andvand mossa i kylan !

Kommentera

